Dopravní služby

Doprava kamody

Společnost KAMODY s.r.o. spolupracuje s celou řadou prověřených dopravců a dohlíží na kvalitu a rychlost  dopravních služeb pro Vás, naše zákazníky.

Věříme, že Vaše zásilka bude doručena co nejdříve a v bezvadném stavu.

 

Cena dopravy

Česká pošta  
do 31,5 kg 99 Kč
31,5 - 50 kg 199 Kč
PPL  
do 31,5 kg 99 Kč
31,5 - 50 kg 199 Kč

 

* U specifických produktů se může cena dopravy lišit. Přesnou cenu dopravy naleznete vždy na stránce konkrétního produktu. Konečnou cenu dopravy vícekusových zásilek zjistíte v košíku. Děkujeme za pochopení.

Upozorňujeme, že některé specifické produkty nelze vzhledem k jejich povaze přepravovat balíkovou přepravou.

 

Osobní odběr a doručení na výdejní místa

Osobní odběr v Kerharticích ZDARMA
Doručení na výdejní místo Balíkovna 59 Kč
Doručení na výdejní místo PPL ParcelShop 59 Kč

 

Osobní odběr v ulici Sokolská 217, Kerhartice, 56204, Ústí nad Orlicí nabízíme našim zákazníkům zcela zdarma. Osobní odběr probíhá na skladu Kamody (mapa).
Výdejní místo je otevřeno od pondělí do pátku a v neděli 12:00 - 16:30.

Paletové zásilky a zásilky nad 50 kg

DHL / PPL Sprint

Váha v kg Cena
5 159 Kč
15 239 Kč
30 309 Kč
50 419 Kč
75 529 Kč
100 639 Kč
150 859 Kč
200 1 039 Kč
300 1 319 Kč
400 1 509 Kč
500 1 769 Kč
700 2 179 Kč
1000 2 699 Kč
1500 3 429 Kč
2000 4 049 Kč
2500 4 469 Kč
3000 4 999 Kč

TopTrans

Váha v kg Cena
5 170 Kč
15 245 Kč
30 360 Kč
50 490 Kč
75 600 Kč
100 750 Kč
150 999 Kč
200 1 200 Kč
300 1 600 Kč
400 1 900 Kč
500 2 200 Kč
700 2 500 Kč
1000 3 400 Kč
1500 4 400 Kč
2000 5 000 Kč
2500 5 500 Kč
3000 6 000 Kč

 

Obchodní podmínky jednotlivých dopravců

PPL

Dobírkový poplatek 30 Kč - v případě zálohové faktury nebo platby kartou neplatite.

Zboží můžete zaplatit bankovním převodem, online platbou kartou nebo dobírkou či kartou na místě.
 
Při poškození zboží je nutné nahlásit škodu do 3 pracovních dnů od převzetí zboží odesilateli nebo přepravní službě.
 
Podmínky pro přepravu
a) délka zásilky (nejdelší strana) nesmí překročit 2 m
b) součet obvodu zásilky a její délky nesmí překročit 3 m
c) hmotnost zásilky včetně obalu nesmí překročit 50 kg
d) nelze přepravovat sklo, keramiku, porcelán, litý mramor, obklady, dlažbu a jiné křehké výrobky

Česká pošta

Dobírkový poplatek 30 Kč - v případě zálohové faktury nebo platby kartou neplatite.

Zboží je primárně doručováno na kontaktní addresu, při nezastižení adresáta je zásilka uložena na poště po dobu 5 dnů.
 
Zboží můžete zaplatit bankovním převodem, online platbou kartou nebo dobírkou.

V případě poškození je nutné sepsat zápis na nejbližší pobočce pošty do 2 dnů od převzetí! Zápis poté zaslat na naše reklamační oddělení!
 
Podmínky pro přepravu
 a) délka zásilky (nejdelší strana) nesmí překročit 2 m.
 b) součet obvodu zásilky a její délky nesmí překročit 3 m
 c) hmotnost zásilky včetně obalu nesmí překročit 30 kg, těžší zásilky jsou automaticky předávaný na PPL nebo TopTrans a cena dopravy je doúčtována dle sazebníků na této stránce.

DHL/PPL Sprint

Dobírkový poplatek 60 Kč - v případě zálohové faktury nebo platby kartou neplatite.

Přepravce je povinen zajistit při převzetí zásilky příjemcem provedení kontroly, zda je obal neporušený a zda zásilka nevykazuje zjevné znaky poškození. Tato kontrola se netýká obsahu zásilky. Pokud jsou při přejímce zjištěny zjevné vady, odpovídá přepravce za to, aby tato skutečnost byla oznámena písemně v okamžiku doručení.

Příjemce je povinen zajistit oznámení skrytého poškození zásilky odesílateli bez odkladu, nejpozději však do 3 pracovních dnů ode dne, kdy byla zásilka doručena, a vyžádat si sepsání zápisu o škodě.

V případě produktu PPL Sprint je příjemce povinen doložit odesílateli povahu a rozsah škody na zásilce poskytnutím obrazové dokumentace do 10 pracovních dnů ode dne doručení zásilky.

Přepravce má právo přesvědčit se o skutečném stavu poškození či částečné ztrátě zásilky. Z těchto důvodů je příjemce povinen zajistit, aby se zásilkou nebylo jakkoli manipulováno a aby byl zachován obal zásilky, ve kterém mu byla zásilka doručena. Ze stejného důvodu nesmí být zásilka bez souhlasu odesílatele a přepravce likvidována nebo přepravována na jiné místo.

Pokud příjemce nesplní včas své povinnosti dle odst. 4 až 6 tohoto článku obchodních podmínek, má odesílatel a přepravce právo reklamaci zamítnout z důvodu nedostatku důkazů o vzniku škody.

TopTrans

Dobírkový poplatek 60 Kč - v případě zálohové faktury nebo platby kartou neplatite.

Řidič vám před svým příjezdem zavolá a avizuje svůj příjezd.
 
Řidič je vybaven manipulačním vozíkem pro převoz objemného zboží po rovném podkladu. Zboží rozváží pouze jeden řidič proto pro případnou pomoc např. při stěhování do schodů u těžších zásilek je potřeba, abyste si zajistili pomocníka, který Vám s výnosem pomůže.  Další případná manipulace je možná vždy pouze po dohodě s řidičem.
 
 
Zboží můžete platit bankovním převodem, online platbou kartou nebo dobírkou.
 
Touto dopravou vám můžeme dovézt zásilky do 3 000 kg.
 
PŘEVZETÍ ZÁSILKY TOPTRANS - Reklamace mechanického poškození - Zákazník je povinen překontrolovat a převzít zásilku pouze není-li nijak poškozená. V žádném případě nepodepisovat řidiči přepravní list před důkladnou kontrolou zboží, a to i pod obalem! (u krabicových obalů postačí pouze vizuální kontrola o neporušenosti a nepoškození kartonu). V případě poškození spotřebiče je nutné s řidičem sepsat škodní protokol a pro urychlení dalšího postupu doporučujeme kontaktovat na email - reklamace@kamody.cz

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.