Ochraňte své zásilky se službou EXTRA PLUS

Nadstandardně zabalíme Vaši zásilku a minimalizujeme tak možné poškození během přepravy.Ačkoliv se snažíme nakládat se zásilkami s maximální péčí a balíme je důsledně vždy do několika vrstev ochranného materiálu, nemůžeme ovlivnit chování k zásilce během přepravy. Snažíme se vybírat dopravce a spolupracovat jen s těmi, kteří mají nejnižší vykázané procento poškození zboží (za 2 roky jsme změnili 3x dopravce) a určité zboží, například vany nebo granitové dřezy zasílat jen specializovanou dopravou. Přesto se u několika málo procent zásilek není možné vyhnout poškození během přepravy.

Přicházíme proto s řešením, jak za relativně malý obnos mnohonásobně zvýšit ochranu zásilky před možným poškozením. Je jím služba EXTRA PLUS.

V případě dokoupení služby EXTRA PLUS je balík zabalen do několika dalších vrstev ochranného materiálu a zvláštní péče je věnována rohům a dalším exponovaným částem, u kterých předpokládáme možné riziko poškození. Je tak zcela minimalizováno riziko poškození pádem nebo nešetrným zacházením během přepravy. Skladník, zodpovědný za balení, se podepíše na přiloženou fakturu a navíc je taková zásilka vždy osobně kontrolována vedoucím skladu.

Balík je speciálně označen jako zásilka se zvýšeným dohledem a dopravce je speciálně instruován ke zvýšení opatrnosti při manipulaci s ní. Jakákoliv případná komunikace s dopravcem nebo zákazníkem, ohledně doručování takové zásilky, je pak u nás vyřizována s nejvyšší prioritou.

Službu si můžete k Vaší objednávce dokoupit v pokladně za velmi dostupnou částku 29 Kč pro malé zásilky a 49 Kč pro velké zásilky jako např. vany.

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.