VÝPRODEJ GELCO One sprchová boční stěna 90 L/P, sklo čiré GO3590
VÝPRODEJ GELCO One sprchová boční stěna 90 L/P, sklo čiré GO3590 VÝPRODEJ GELCO One sprchová boční stěna 90 L/P, sklo čiré GO3590

VÝPRODEJ GELCO One sprchová boční stěna 90 L/P, sklo čiré GO3590

GELCO One sprchová boční stěna 90 L/P, sklo čiré Typ: Boční stěna 90 - dveře jednodílné otočné s pevnou částí - leštěný profil s integrovaným zdvihovým mechanismem - prahová lišta, magnetické a... Zobrazit celý popis »


Výrobce: GELCO
Kód / Model: GO3590

Minimální objednatelné množství tohoto zboží je 1

Popis

GELCO One sprchová boční stěna 90 L/P, sklo čiré

Typ: Boční stěna 90
- dveře jednodílné otočné s pevnou částí
- leštěný profil s integrovaným zdvihovým mechanismem
- prahová lišta, magnetické a další těsnění zabraňují rozstřiku vody
- bezpečnostní sklo je ošetřeno povrchovou úpravou COATED GLASS, proti usazování vodního kamene
- síla skel 6 mm

- Výška: 2000 mm
- Montážní rozměry: 870-890 mm

Doporučené sprchové vaničky: ANETA, SARA, GALET, IRENA.

ONE
Moderní design sprchových zástěn řady One ve spojení s technicky
dokonalým zpracováním jsou ideální volbou pro Vaši koupelnu. Otočné pro?ly se zdvihovým mechanismem umožňují snadné otevírání a maximální šířku vstupu do sprchovacího prostoru. Zároveň zaručují dlouhou životnost i při každodenním používání. Díky zdvihovému mechanismu je možné zástěny instalovat bezprostředně na podlahu, bez použití sprchové vaničky.

Povrchová úprava COATED GLASS
Při výrobě jsou všechna skla opatřena chemickou vrstvou, která zabraňuje usazování vodního kamene.

Co je COATED GLASS?
• jedná se o jednu z nejkvalitnějších úprav skla sprchových koutů
• COATED GLASS je chemická sloučenina směsí polymerů a ve spojení s katalyzátory reaguje s křemičitanovými skupinami, které jsou obsaženy ve skle
• na skleněných plochách je za pomoci chemické látky vytvořena souvislá vrstva, která má za úkol vyplnit mikropóry ve skle, souvislým vodu odpuzujícím filmem

Jak COATED GLASS funguje?
• vlivem vodoodpudivého filmu se kapky vody shlukují a stékají z povrchu skla
• i když dojde k nepatrnému udržení menších kapek na skle, nedojde díky
COATED GLASS k chemické vazbě, sklo nebude narušeno, nezešedne
• i takto ošetřené sklo však vyžaduje občasnou údržbu, která je díky COATED GLASS velmi snadná a časově nenáročná. K čištění takto upravených skel doporučujeme speciální sadu přípravků PRO COMFORT
a TOP COMFORT

ÚDRŽBA
Každá voda v domácnosti obsahuje množství rozpustných látek-solí. Pokud sklo není ošetřeno krátkodobou nebo trvalou úpravou, dochází po velmi krátké době k chemickému navázání minerálů vody a nečistot vzniklých při sprchování, které ulpívají na skle. Sklo časem těmito vlivy šedne „slepne“ a jeho údržba je pak velmi obtížná. Pakliže se chcete těmto potížím vyhnout, používejte speciální sadu čističů PRO COMFORT a TOP COMFORT.

PRO COMFORT – ČISTIČ
Účinně odstraňuje všechny nečistoty, zbytky mýdla a vodní kámen. Používá se na skleněné výplně sprchového koutu. Jak? Pomocí rozprašovače nanesete na znečištěnou plochu, vlhkým hadříkem rozetřete a opláchnete čistou vodou. U silně znečištěných ploch necháte před spláchnutím několik minut působit.

TOP COMFORT – OCHRANNÁ VRSTVA
Přípravek k regeneraci skleněných výplní, který na povrchu vytváří ochrannou vrstvu. Má hydrofobní účinky, zamezuje tedy ulpívání vody na sklech sprchového koutu a tím zabraňuje tvorbě vodního kamene. Jak
provést regeneraci? Je to velmi jednoduché a rychlé. Regeneraci provádějte 1x měsíčně při běžném používání, jinak dle vlastního uvážení. Na již očištěná skla přípravkem PRO COMFORT nanesete pomocí suchého měkkého hadříku nebo houby ochrannou vrstvu TOP COMFORT.Rozetřete rovnoměrně na ošetřovanou plochu a ponecháte asi 10 minut působit. Potom vyleštíte do sucha nebo opláchnete čistou vodou a setřete gumovou stěrkou.Tento proces je vhodné provést alespoň 2× za sebou.

ILUSTRAČNÍ FOTO

Recenze (0)

Napsat recenzi

Poznámka: HTML tagy nebudou převedeny!

Hodnocení: Nejhorší           Nejlepší

Opište prosím kód z obrázku do pole níže:



Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.