Kontakt

Interaktivní kontaktní formulář

Klikněte na oblast, která se týká Vašeho dotazu. Následně se Vám zobrazí možná řešení Vaší situace. Pokud v interaktivním formuláři nenajdete požadovanou informaci, kontaktujte prostřednictvím emailu naší zákaznickou podporu.

  • Objednávka (termín doručení, platba, faktura, změna, storno)
    • Osobní vyzvednutí ve skladu KAMODY v Kerharticích
      • Jakmile bude zboží připraveno k vyzvednutí, obdržíte od nás informační email a SMS. Pokud bylo zboží v době objednání dostupné skladem, bude Vaše objednávka připravena zpravidla do několik hodin od objednání.

        Prosíme, vyčkejte na výzvu k odběru (email a SMS), do té doby nebude odběr objednávky umožněn.
        Výdejní místo je otevřeno od pondělí do pátku od 10:00 - 16.30. O víkendu a o svátcích je výdejní místo uzavřeno.

        Stav své objednávky můžete sledovat zde: logistix.cz

        Nenašli jste odpověď na svojí otázku? Neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím emailu!

          info@kamody.cz

        Naše zákaznická podpora je Vám k dispozici každý pracovní den od 7:00 do 15:30.

    • Doručení zboží dopravcem
      • Při předání Vaší objednávky dopravci, obdržíte od nás informační email. V expedičním emailu obdržíte také kód zásilky, pod kterým ji můžete sledovat na stránkách dopravce.

        PPL
        ČP
        DHL / PPL Sprint
        TopTrans

        Pokud máte v objednávce zboží skladem i zboží, které je na objednávku, bude Vaše objednávka expedována až po naskladnění všech kusů zboží, tedy kompletní objednávka.

        Stav své objednávky můžete sledovat zde: logistix.cz

        Nenašli jste odpověď na svojí otázku? Neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím emailu!

          info@kamody.cz

        Naše zákaznická podpora je Vám k dispozici každý pracovní den od 7:00 do 15:30.

    • Platba
      • Po obdržení platby Vám vždy zašleme potvrzující email.

        Platba kartou – peníze jsou na náš účet připsány okamžitě. Pokud bylo zboží v době objednání skladem, je ihned předáno k zabalení a následné expedici. Pokud se Vám z jakéhokoliv důvodu nepodaří provést platbu přes platební bránu, objednávka se nedokončí. Proveďte, prosíme, objednávku znovu. V žádném případě nezasílejte platbu na účet, který máme uvedený v sekci Kontakty.

        Platba klasickým bankovním převodem – při platbě převodem může připsání peněz na náš účet trvat až 3 pracovní dny. Vaše objednávka bude předána k zabalení a následné expedici až po obdržení Vaší platby. Toto je nejpomalejší způsob platby, pokud na objednávku spěcháte, prosíme, nevolte jej (a vyberte dobírku, případně způsob úhrady přes online platební bránu).

        Dobírka (platba při převzetí) – své zboží zaplatíte až při doručení / vyzvednutí. V tomto případě již od nás žádný email neobdržíte.
         

        Nenašli jste odpověď na svojí otázku? Neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím emailu!

          info@kamody.cz

        Naše zákaznická podpora je Vám k dispozici každý pracovní den od 7:00 do 15:30.

    • Faktura
      • Faktura k Vaší objednávce Vám bude zaslána v elektronické podobě ve formátu .pdf v příloze expedičního emailu, který obdržíte v okamžiku předání Vaší objednávky dopravci. 
        Faktura slouží i jako dodací a záruční list.
        Tištěné faktury v balíku již nezasíláme.

        K jedné objednávce je vytvořena pouze jedna faktura. Nelze vytvořit více dokladů a zboží zaslat v jednom balíku. Pokud potřebujete dva doklady, je třeba udělat dvě na sobě nezávislé samostatné objednávky, které nebudou doručovány v jednom balíku.

        Nelze vystavit fakturu bez hlavičky.

         

        Nenašli jste odpověď na svojí otázku? Neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím emailu!

          info@kamody.cz

        Naše zákaznická podpora je Vám k dispozici každý pracovní den od 7:00 do 15:30.

    • Změna fakturačních údajů
      • Následující změny bohužel neprovádíme:

        Změna fakturačních údajů z fyzické osoby na právnickou osobu.
        Změna fakturačních údajů z právnické osoby na fyzickou osobu.
        Změna data vystavení faktury.
        Změna či jiné úpravy názvu zboží či služeb.

        Pokud požadujete jinou změnu, než jsou výše uvedené, kontaktujte prosím náš zákaznický servis prostřednictvím emailu info@kamody.cz. Tyto požadavky nelze dle platné legislativy přijímat telefonicky.

        Nenašli jste odpověď na svojí otázku? Neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím emailu!

          info@kamody.cz

        Naše zákaznická podpora je Vám k dispozici každý pracovní den od 7:00 do 15:30.

    • Storno objednávky 
      • Celou objednávku můžete stornovat ve sledování své zásilky logistix.cz. Pokud se Vám ve sledování zásilky možnost storna nenabízí, znamená to, že se již kompletuje. V takovém případě o storno napište na email info@kamody.cz
        Pokud již zásilka byla expedována, tak ji od přepravce nepřebírejte, vrátí se nám zpět. 

        Pokud jste objednávku uhradili předem, zašlete nám, prosím, na email reklamace@kamody.cz číslo objednávky a číslo účtu, na který Vám máme peníze zaslat zpět.

        Nenašli jste odpověď na svojí otázku? Neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím emailu!

          info@kamody.cz

        Naše zákaznická podpora je Vám k dispozici každý pracovní den od 7:00 do 15:30.

    • Přidání či změna zboží, sloučení objednávek, změna doručení
      • Pokud potřebujete přidat nebo změnit zboží ve Vaší objednávce, případně sloučit více objednávek do jedné, nebo změnit metodu doručení, kontaktujte prosím náš zákaznický servis prostřednictvím emailu info@kamody.cz. Tyto požadavky nelze dle platné legislativy přijímat telefonicky.

        Změny v objednávkách je možné realizovat pouze do okamžiku kompletace objednávky.
        Děkujeme za pochopení!

        Stav své objednávky můžete sledovat zde: logistix.cz

        Nenašli jste odpověď na svojí otázku? Neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím emailu!

          info@kamody.cz

        Naše zákaznická podpora je Vám k dispozici každý pracovní den od 7:00 do 15:30.

  • Dotaz ke zboží
    • Dostupnost zboží
      • U zboží na našich stránkách vždy uvádíme nejaktuálnější informace. Pokud uvádíme, že zboží je skladem, je opravdu skladem.

        U zboží, kde je uváděna dostupnost na dotaz, vyplňte prosím příslušný formulář, který je umístěn na stránce se zbožím. Naši pracovníci Vás s termínem budou následně co nejdříve kontaktovat. 

        Můžete si objednat kterýkoliv produkt, který je vystaven v našem internetovém obchodu. Pokud produkt není v době objednání skladem, budeme Vás co nejdříve informovat o předpokládaném termínu naskladnění. Termíny externích dostupností uvedené u neskladového zboží jsou orientační.

        Nenašli jste odpověď na svojí otázku? Neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím emailu!

          info@kamody.cz

        Naše zákaznická podpora je Vám k dispozici každý pracovní den od 7:00 do 15:30.

    • Cena dopravy
      • Cena dopravy za uvedené zboží je vždy uvedena na stránce se zbožím. Pokud nakupujete více zboží najednou, nemusíte se bát, doprava Vám bude naúčtována pouze jednou. Košík vždy vypočítá přesnou cenu za dopravu dle hmotnosti a rozměrů vloženého zboží. 

        Náš kompletní ceník dopravy naleznete zde: Ceník dopravy.

        Nenašli jste odpověď na svojí otázku? Neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím emailu!

          info@kamody.cz

        Naše zákaznická podpora je Vám k dispozici každý pracovní den od 7:00 do 15:30.

    • Technické dotazy
      • Technické dotazy, prosíme, směřujte na výrobce. Případně upřednostňujte položení dotazu emailem na adresu info@kamody.cz, ne telefonicky. Řešení technických dotazů většinou vyžaduje spolupráci s výrobci a dodavateli.

        Nenašli jste odpověď na svojí otázku? Neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím emailu!

          info@kamody.cz

        Naše zákaznická podpora je Vám k dispozici každý pracovní den od 7:00 do 15:30.

  • Reklamace / vrácení zboží nebo zásilky
    • Nefunkční výrobek v záruční lhůtě
      • Nejrychlejším řešením je zaslat zboží do autorizovaného servisu. Seznam autorizovaných servisů naleznete zde: Seznam autorizovaných servisů

        Pokud Vám tento postup nevyhovuje a chcete zboží reklamovat přes naší společnost, vyplňte prosím reklamační formulář.

        Nenašli jste odpověď na svojí otázku? Neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím emailu!

          reklamace@kamody.cz

        Naše zákaznická podpora je Vám k dispozici každý pracovní den od 7:00 do 15:30 na emailu reklamace@kamody.cz.Na reklamační oddělení není telefonické spojení. Nevolejte na číslo eshopu, neslouží k nahlašování a řešení reklamací.

    • Záměna zboží
      • Dorazilo Vám jiné zboží, než jste si objednali? Za tuto skutečnost se velice omlouváme. I naši skladníci občas udělají chybu. Vyplňte prosím následující formulář, případně přiložte fotografie dodané zásilky. O dalším postupu Vás budeme co nejdříve informovat.

        Nenašli jste odpověď na svojí otázku? Neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím emailu!

          reklamace@kamody.cz

        Naše zákaznická podpora je Vám k dispozici každý pracovní den od 7:00 do 15:30 na emailu reklamace@kamody.cz.Na reklamační oddělení není telefonické spojení. Nevolejte na číslo eshopu, neslouží k nahlašování a řešení reklamací.

    • Poškozené zboží při doručení
      • Velice nás mrzí, že Vám zboží dorazilo poškozené. Děláme opravdu maximum proto, aby zboží při přepravě neutrpělo žádné poškození.

        Je-li zboží poškozené, i přesto, že obal byl neporušený, je potřeba tuto skutečnost co nejdříve nahlásit u přepravní společnosti:

        Česká pošta: oznamte osobně v den doručení na jakékoliv pobočce pošty.

        PPL / DHL: oznamte telefonicky na číslo 225 331 500 do 2 pracovních dnů.

        Toptrans: oznamte telefonicky na číslo 267 101 601 do 2 pracovních dnů.

        Nenašli jste odpověď na svojí otázku? Neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím emailu!

          reklamace@kamody.cz

        Naše zákaznická podpora je Vám k dispozici každý pracovní den od 7:00 do 15:30 na emailu reklamace@kamody.cz.Na reklamační oddělení není telefonické spojení. Nevolejte na číslo eshopu, neslouží k nahlašování a řešení reklamací.

    • Chybějící zboží v objednávce
      • Nedorazilo Vám všechno zboží, které jste si objednali? Za tuto skutečnost se velice omlouváme. I naši skladníci občas udělají chybu. Vyplňte prosím následující formulář. O dalším postupu Vás budeme co nejdříve informovat.

        Nenašli jste odpověď na svojí otázku? Neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím emailu!

          reklamace@kamody.cz

        Naše zákaznická podpora je Vám k dispozici každý pracovní den od 7:00 do 15:30 na emailu reklamace@kamody.cz.Na reklamační oddělení není telefonické spojení. Nevolejte na číslo eshopu, neslouží k nahlašování a řešení reklamací.

    • Vrácení zboží – odstoupení od smlouvy
      • Pokud nejste se zakoupeným zbožím spokojeni, můžete ho do 14 dní samozřejmě vrátit. Před vrácením vyplňte prosím následující formulář a vyčkejte na kontaktování některým z našich pracovníků.
        Při nákupu na IČO ze zákona nevzniká nárok na odstoupení od smlouvy.

        Nenašli jste odpověď na svojí otázku? Neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím emailu!

          reklamace@kamody.cz

        Naše zákaznická podpora je Vám k dispozici každý pracovní den od 7:00 do 15:30 na emailu reklamace@kamody.cz.Na reklamační oddělení není telefonické spojení. Nevolejte na číslo eshopu, neslouží k nahlašování a řešení reklamací a vratek.

    • Český návod
      • Pokud u Vámi zakoupeného výrobku chyběl český návod, rádi Vám ho zašleme. Napište nám prosím na email info@kamody.cz číslo Vaší objednávky a k jakému výrobku máme návod zaslat.

        Nenašli jste odpověď na svojí otázku? Neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím emailu!

          info@kamody.cz

        Naše zákaznická podpora je Vám k dispozici každý pracovní den od 7:00 do 15:30.

  • Nabídka obchodní nebo marketingové spolupráce, vedení společnosti
    • Obchodní spolupráce
      • S nabídkami navázání obchodní spolupráce kontaktujte prosím Víta Beneše emailem. 
        Speciální nabídky pro odběratele neděláme, soustředíme se výhradně na obchod B2C.

    • Marketingová spolupráce
      • S nabídkami navázání marketingové spolupráce kontaktujte prosím Víta Beneše emailem.

    • Vedení společnosti
      • S provozními záležitostmi a nabídkami můžete kontaktovat Daniela Halbrštáta prostřednictvím emailu.

Objednávky

obchod@kamody.cz - Vaši objednávku přijmeme i prostřednictvím emailu.

Tento email neslouží k informacím o reklamacích a již uskutečněných objednávkách. Děkujeme za pochopení.

Kamenná prodejna​

Vážení zákazníci, naše kamenná prodejna byla uzavřena. 

Osobní odběry

Přes eshop si lze udělat objednávku na osobní odběr a zboží odebrat na adrese:

Kamody s.r.o.
Sokolská 217, Kerhartice
56204, Ústí nad Orlicí
Česká republika

Výdejní místo je otevřeno v čase:
Pondělí - Pátek 10:00 - 16:30

Termín a čas odběru si nelze zvolit. Prosíme, vždy vyčkejte na výzvu k odběru (email a SMS).
 

 

 

Reklamace

Reklamace, prosíme, obratem hlaste emailem na adresu reklamace@kamody.cz, případně využijte reklamační formulář.

Reklamaci můžete přijít vyřídit i osobně na adresu:
Kamody s.r.o., Sokolská 217, Kerhartice, 56204

Pracovní doba reklamačního oddělení je Po - Pá 7:00 - 15:30.
 

Reklamaci bohužel nemůžeme přijmout telefonicky. Výše uvedené telefonní číslo 608718742 neslouží k nahlašování ani vyřizování reklamací / vrácení zboží. Využijte, prosím, některý z uvedených způsobů (mail reklamace@kamody.cz / formulář).

Pro veškeré informace k reklamacím / vrácení zboží kontaktujte emailem výhradně adresu reklamace@kamody.cz (na adresách info@kamody.cz / obchod@kamody.cz, ani na telefonické infolince ke stavu reklamace / vrácení zboží nezískáte žádné informace).


Účetní oddělení

E-mail: fakturace@kamody.cz

 

Sídlo společnosti, hlavní sklad​, osobní odběry

Kamody s.r.o.
Sokolská 217, Kerhartice
56204, Ústí nad Orlicí
Česká republika

IČ: 27467392
DIČ: CZ27467392

Číslo účtu: 123-3200470297/0100 

Neslouží pro zasílání splátek ze spotřebitelských úvěrů.

 

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.