Dopravní služby

Doprava kamody

Společnost KAMODY s.r.o. spolupracuje s celou řadou prověřených dopravců a dohlíží na kvalitu a rychlost  dopravních služeb pro Vás, naše zákazníky.

Věříme, že Vaše zásilka bude doručena co nejdříve a v bezvadném stavu.

 

Cena dopravy

Zásilky do 30 kg

PPL 99 Kč
Česká pošta 103 Kč

 

Zásilky od 30 do 50 kg

PPL 99 Kč
Česká pošta 139 Kč

 

Nakupte alespoň za 3 000 Kč a máte balíkovou přepravu PPL zdarma!
Akce se nevztahuje na produkty Dražice a Tatramat.

Upozorňujeme, že některé specifické produkty nelze vzhledem k jejich povaze přepravovat balíkovou přepravou.

Osobní odběr a doručení na výdejní místa

Osobní odběr v Ústí nad Orlicí ZDARMA
Doručení na výdejní místo PPL ParcelShop * 99 Kč
Doručení na výdejní místo Uloženka ** 74 Kč

 

Osobní odběr v Ústí nad Orlicí nabízíme našim zákazníkům zcela zdarma. Osobní odběr probíhá v prodejně Kamody (ulice V Lukách).

* Na výdejní místo Uloženka lze přepravovat pouze zásilky do 25 kg.

** Na výdejní místo Uloženka lze přepravovat pouze zásilky do 20 kg a 170 cm délky. Pokud je překročena hmotnost, je nutné zásilku rozdělit do více balíků (násobí se cena za doručení). Není možné přepravovat sklo a keramiku!

 

Paletové zásilky a zásilky nad 50 kg

DHL / PPL Sprint

Váha v kg Cena
5 159 Kč
15 239 Kč
30 309 Kč
50 419 Kč
75 529 Kč
100 639 Kč
150 859 Kč
200 1 039 Kč
300 1 319 Kč
400 1 509 Kč
500 1 769 Kč
700 2 179 Kč
1000 2 699 Kč
1500 3 429 Kč
2000 4 049 Kč
2500 4 469 Kč
3000 4 999 Kč

TopTrans

Váha v kg Cena
5 170 Kč
15 245 Kč
30 360 Kč
50 490 Kč
75 600 Kč
100 750 Kč
150 999 Kč
200 1 200 Kč
300 1 600 Kč
400 1 900 Kč
500 2 200 Kč
700 2 500 Kč
1000 3 400 Kč
1500 4 400 Kč
2000 5 000 Kč
2500 5 500 Kč
3000 6 000 Kč

 

Obchodní podmínky jednotlivých dopravců

PPL

Dobírkový poplatek 30 Kč - v případě zálohové faktury nebo platby kartou neplatite.

Zboží můžete zaplatit bankovním převodem, online platbou kartou nebo dobírkou či kartou na místě.
 
Při poškození zboží je nutné nahlásit škodu do 3 pracovních dnů od převzetí zboží odesilateli nebo přepravní službě.
 
Podmínky pro přepravu
a) délka zásilky (nejdelší strana) nesmí překročit 2 m
b) součet obvodu zásilky a její délky nesmí překročit 3 m
c) hmotnost zásilky včetně obalu nesmí překročit 50 kg
d) nelze přepravovat sklo, keramiku, porcelán, litý mramor, obklady, dlažbu a jiné křehké výrobky

Česká pošta

Dobírkový poplatek 30 Kč - v případě zálohové faktury nebo platby kartou neplatite.

Zboží je primárně doručováno na kontaktní addresu, při nezastižení adresáta je zásilka uložena na poště po dobu 5 dnů.
 
Zboží můžete zaplatit bankovním převodem, online platbou kartou nebo dobírkou.

V případě poškození je nutné sepsat zápis na nejbližší pobočce pošty do 2 dnů od převzetí! Zápis poté zaslat na naše reklamační oddělení!
 
Podmínky pro přepravu
 a) délka zásilky (nejdelší strana) nesmí překročit 2 m.
 b) součet obvodu zásilky a její délky nesmí překročit 3 m
 c) hmotnost zásilky včetně obalu nesmí překročit 30 kg, těžší zásilky jsou automaticky předávaný na PPL nebo TopTrans a cena dopravy je doúčtována dle sazebníků na této stránce.

Výdejní místo HeurekaPoint

Dobírkový poplatek 19 Kč - v případě zálohové faktury nebo platby kartou neplatite.

Příkazce je povinen zajistit oznámení skrytého poškození zásilky zasílateli bez odkladu, nejpozději však do 3 pracovních dnů ode dne, kdy byla zásilka doručena, a vyžádat si sepsání zápisu o škodě.

DHL/PPL Sprint

Dobírkový poplatek 60 Kč - v případě zálohové faktury nebo platby kartou neplatite.

Přepravce je povinen zajistit při převzetí zásilky příjemcem provedení kontroly, zda je obal neporušený a zda zásilka nevykazuje zjevné znaky poškození. Tato kontrola se netýká obsahu zásilky. Pokud jsou při přejímce zjištěny zjevné vady, odpovídá přepravce za to, aby tato skutečnost byla oznámena písemně v okamžiku doručení.

Příjemce je povinen zajistit oznámení skrytého poškození zásilky odesílateli bez odkladu, nejpozději však do 3 pracovních dnů ode dne, kdy byla zásilka doručena, a vyžádat si sepsání zápisu o škodě.

V případě produktu PPL Sprint je příjemce povinen doložit odesílateli povahu a rozsah škody na zásilce poskytnutím obrazové dokumentace do 10 pracovních dnů ode dne doručení zásilky.

Přepravce má právo přesvědčit se o skutečném stavu poškození či částečné ztrátě zásilky. Z těchto důvodů je příjemce povinen zajistit, aby se zásilkou nebylo jakkoli manipulováno a aby byl zachován obal zásilky, ve kterém mu byla zásilka doručena. Ze stejného důvodu nesmí být zásilka bez souhlasu odesílatele a přepravce likvidována nebo přepravována na jiné místo.

Pokud příjemce nesplní včas své povinnosti dle odst. 4 až 6 tohoto článku obchodních podmínek, má odesílatel a přepravce právo reklamaci zamítnout z důvodu nedostatku důkazů o vzniku škody.

TopTrans

Dobírkový poplatek 60 Kč - v případě zálohové faktury nebo platby kartou neplatite.

Řidič vám před svým příjezdem zavolá a avizuje svůj příjezd.
 
Řidič je vybaven manipulačním vozíkem pro převoz objemného zboží po rovném podkladu. Zboží rozváží pouze jeden řidič proto pro případnou pomoc např. při stěhování do schodů u těžších zásilek je potřeba, abyste si zajistili pomocníka, který Vám s výnosem pomůže.  Další případná manipulace je možná vždy pouze po dohodě s řidičem.
 
Zvláštní dodací podmínky (je možné pouze po domluvě s našimi operátorkami.):
TOPTIME (přeprava do 18 hodin) - příplatek ve výši 25% z tarifu
TOP-WEEKEND (sobotní doručení) - příplatek ve výši 50% z tarifu + 620,- Kč paušál
TOP-PRIVAT (večerní doručení) - příplatek ve výši 360,- Kč)
 
Zboží můžete platit bankovním převodem, online platbou kartou nebo dobírkou.
 
Touto dopravou vám můžeme dovézt zásilky do 3 000 kg.
 
PŘEVZETÍ ZÁSILKY TOPTRANS - Reklamace mechanického poškození - Zákazník je povinen překontrolovat a převzít zásilku pouze není-li nijak poškozená. V žádném případě nepodepisovat řidiči přepravní list před důkladnou kontrolou zboží, a to i pod obalem! (u krabicových obalů postačí pouze vizuální kontrola o neporušenosti a nepoškození kartonu). V případě poškození spotřebiče je nutné s řidičem sepsat škodní protokol a pro urychlení dalšího postupu doporučujeme kontaktovat na email - reklamace@kamody.cz