Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator website

Hodnocení zákazníků

26.09.2017
Sýc
  • Z těch, co měli karmičku na skladě byli (asi) nejlevnější.

  • 25.09.2017
    Ověřený zákazník
  • Obchod mohu navštívit podle mého volného času, a proto nejsem v časové tísni, mám čas si zboží porovnat a spolehlivá doprava.

  • 25.09.2017
    OLDA

    Doručení rychlejší než objednání


    25.09.2017
    Martin Lexa
  • Přestože je při výběru osobního převzetí udávaná doba vyzvednutí již za 2 hodiny, v reálu nikdy za tuto dobu není zakázka připravena; dokonce nebyla připravena ani 8 hodin od objednání. Cena zboží na místě je o cca 10% vyšší

  • 24.09.2017
    Ověřený zákazník
  • Rychlé dodání
  • Výhodná cena

  • 24.09.2017
    Shane
  • Přehlednost, sortiment
  • Nevím o žádné

  • 24.09.2017
    Rekos
  • Přehledný obchod. Dobré ceny. Rychlé jednání.

  • 24.09.2017
    Ověřený zákazník

    Zboží se platilo převodem po obdržení a řádném odzkoušení, splatnost fakury 14 dní.


    23.09.2017
    Ověřený zákazník
  • rychlost dodání, cenově výhodné

  • 22.09.2017
    Ověřený zákazník

    Nedoporučuji doručení pres Českou poštu


    22.09.2017
    GH
  • komunikácia
  • dobré ceny
  • prehľadné webové stránky

  • 22.09.2017
    Ověřený zákazník

    super ceny,velký výběr


    21.09.2017
    joseph
  • sortiment a přehled
  • rychlost dodání
  • Žádná nevýhoda


    21.09.2017
    Lenka, severní Čechy

    I když to byl první nákup, byla jsem maximálně spokojená. Jak s dodací lhůtou, tak s cenou i s obchodem .


    21.09.2017
    573524

    Dobrý obchod s topenářským zbožím


    21.09.2017
    Ověřený zákazník

    Vše na výbornou


    21.09.2017
    Josef

    Rychlá reakce na objednávku,negativa jsem nezaznamenal


    21.09.2017
    Ověřený zákazník

    rychlá doprava perfektně zabaleno.


    20.09.2017
    eeeee
  • napřed napsali,že bude objednávka vyřízena,potom kolik chci otvorů do dřezu a nakonec, že zboží není a nebude,to trvalo víc jak týden,už jsem mohla objednat u jiné firmy
  • dle mě je to špatně komunikující firma

     

    Reakce obchodu KAMODY.CZ

    Je nám líto, ale výrobce vámi vybraný dřez už nevyrábí a nemá už tento dřez ani na skladě. Omlouváme se za komplikace.
    Přeji hezký den..
    Halbrštát


    19.09.2017
    Ověřený zákazník
  • vhodná vzdálenost od domova

  • 19.09.2017
    Ověřený zákazník
  • Velmi vlídné chování.
  • Nabídnutá alternativa objednávky.

  • 18.09.2017
    Pavel Šustr
  • ztráta času při reklamaci při vynuceném posílání fotek na reklamační e-mail, nechápu proč se nedá reklamace oznámit telefonicky... tedy vlastně dá, ale odkážou na e-mail...
  • Dřez přišel rozbitý...... Reklamace... Nový dřez tedy určitě nepřišel v stanovenou lhůtu.... Nadstandartní zabalení jsem si zaplatil, ale nijak nadstandartně zabaleno nebylo.... takže jste mi ukradli za balné navíc..... nadstandartně přišel zabalený až nový dřez...... Takže katastrofa s Vámi obchodovat.....

     

    Reakce obchodu KAMODY.CZ

    Dobrý den,
    dřez byl poškozen při přepravě Vámi vybraným přepravcem. Reklamace je potřeba řešit písemně právě z důvodu předání přepravní službě, včetně doložení fotografií...standardní postup jakéhokoliv eshopu. Zákonná doba pro vyřešení reklamace je 30 dní, Vám byl nový dřez poslán od kolegyně čtvrtý den od Vašeho oznámení. Nikdo Vám nic neukradl....
    Přeji hezký den.
    Halbrštát


    17.09.2017
    Hanka

    Vše bylo v pořádku


    17.09.2017
    lenka

    za jeden nakup nelze delat hodnoceni


    Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.