Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator website

Hodnocení zákazníků

27.08.2017
spokojený zákazník (zatím)

zatím vše dobrý.


26.08.2017
jreznickova
  • Dle stránek mělo být doručeno 15.8., ale bylo doručeno o den později, což mi nevyhovovalo.

  • 26.08.2017
    ječmínek

    spokojenost pouze špatná adresa chyba moje i vaše


    26.08.2017
    Ověřený zákazník
  • Kvalita

  • 24.08.2017
    Míra
  • celkem dobrá cena
  • sleva 150 Kč po zaregistrování
  • levná doprava
  • doporučuji


    24.08.2017
    Monika

    musím pochválit, dorazil mi box na potahy a chyběly krytky na víku, chyba dodavatele při kompletaci zboží a obchod mi do dvou dnů zaslal v obálce tyto krytky


    23.08.2017
    Ověřený zákazník
  • příznivé ceny
  • velice rychlé dodání

  • 22.08.2017
    Václav
  • solidní ceny
  • blízkost mého bydliště
  • sortiment

  • 22.08.2017
    Milan

    S objednávkou jsem spokojen i s komunikací s obchodem. Objednávku mi nezrušili jelikož zboží nebylo na skladě a upozornili mě na předpokladanou dobu dodání. férové jednání.


    22.08.2017
    Zdeňka

    dobrá cena zboží, rychlá reakce obchodu, vstřícnost - naprostá spokojenost


    21.08.2017
    Ověřený zákazník

    vše ok


    21.08.2017
    B.J.Cuper

    Velice kladně


    21.08.2017
    Pepa

    mají spoustu věcí za dobré ceny


    20.08.2017
    Vladys

    Zbozi jsem jinde nevidel. Bylo zs dobrou cenu.


    20.08.2017
    Ověřený zákazník
  • nedoporučuji

  • 20.08.2017
    Ověřený zákazník

    Dobrá


    19.08.2017
    Andrea S.

    Rychlé dodání a skvělá informovanost od nákupu na webu až po předání zboží. Doporučuji.


    19.08.2017
    Pawerka

    Rychlé jednání.


    19.08.2017
    Ověřený zákazník

    Spokojenost


    18.08.2017
    Ověřený zákazník
  • dobre ceny
  • v mem pripade delsi dodaci lhuta

  • 18.08.2017
    saly
  • stabilní a lehké jsem spokojená

  • 18.08.2017
    nedby

    neschopnost obchodu stáhnout věci které nemají a na internetu propagují

     

    Reakce obchodu KAMODY.CZ

    Omlouváme se za komplikace s Vaší objednávkou.
    Zboží u kterého bylo uvedeno že není skladem, ale na objednávku, bylo dodavatelem doprodáno a vyřazeno z nabídky. O této skutečnosti jste byl v krátké době informován.
    Ještě jednou se omlouváme a přejeme hezký den.
    Halbrštát


    18.08.2017
    Anna
  • rychlost
  • dobrá komunikace

  • 17.08.2017
    Ověřený zákazník
  • cena, rychlost, zboží, které jinde neseženu
  • vřele doporučuji


    Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.