Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator website
Vzhledem k vysokému počtu objednávek může docházet ke zpoždění expedice. Děláme vše pro co nejrychlejší doručení. Děkujeme za pochopení!

Administrativní pracovník e-shopu

Do našeho týmu e-shopu Kamody.cz hledáme pečlivého a zodpovědného kolegu či kolegyni, který/á se postará o zakládání a správu produktových položek v našem interním systému. Pokud máš cit pro detail, baví tě práce s daty a nechybí ti trpělivost, možná hledáme právě tebe!

Co bude náplní tvé práce? 

• Zakládat nové produktové karty v interním systému.
• Zajišťovat kompletní produktové informace (název, popis, technické parametry, obrázky apod.).
• Porozumění sortimentu a nastavení provázanosti jednotlivých produktů.
• Udržovat pořádek v produktovém katalogu a dbát na kvalitu dat.
• Pracovat s daty od dodavatelů – třídění a úprava informací.

Co od tebe požadujeme? 

• Zkušenosti s e-commerce (výhodou, ne podmínkou – zaučíme).
• Pečlivost a smysl pro detail – zakládáme si na kvalitě produktových informacích.
• Dobrou znalost práce na PC – Excel (práce s tabulkami), schopnost rychle se naučit nový systém.
• Zodpovědnost a samostatnost

Jaká bude tvá odměna?

• Měsíční mzda 30 000 – 35 000 Kč 
• Příspěvek na stravování

Druh smlouvy
• Na dobu neurčitou
Druh úvazku
• Plný pracovní úvazek, jednosměnný provoz

Pokud tě nabídka zaujala, pošli nám svůj životopis na prace@kamody.cz. Už teď se těšíme na naší spolupráci

Vyplňte kontaktní formulář a my se Vám ozveme!

 

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.