Referent/ka reklamačního oddělení

Proč se přidat k nám?

Kamody s.r.o. je dynamická společnost, která odměňuje dobře odvedenou práci a inovativní nápady. Naši zákazníci oceňují odbornost a ochotu našeho personálu i dobrou nabídku zboží. Ne vždycky ale vše vyjde na 100%. Jako Referent/ka reklamačního oddělení budeš mít možnost poskytnout skvělý servis i zákazníkům, kteří nejsou úplně spokojeni se svojí objednávkou.

Co bude náplní tvé práce?

• Příjem a výdej zakázek do/ze servisu.
• Tvorba cenových nabídek na placené opravy.
• Fakturace mimozáručních oprav.
• Přebírání, evidence a odesílání balíků.
• Komunikace se zákazníky prostřednictvím e-mailu a telefonu.

Co od tebe požadujeme?

• Měl/a bys být inovativní, skvěle zvládat práci na PC, organizačně schopný/á a umět pružně reagovat.
• Potřebuješ komunikativnost, umět se prosadit, ale také dávku empatie.
• Klíčový je pro nás tvůj zájem, nadšení a chuť do práce.
• Očekáváme výbornou znalost českého jazyka v mluvené i psané formě.
• Znalost dalšího jazyka je výhodou (slovenština, němčina, maďarština, polština).

Jaká bude tvá odměna?

• Měsíční mzda od 22 000 Kč / měsíčně
• Příspěvek na obědy

Druh smlouvy
• Na dobu neurčitou
Druh úvazku
• Plný pracovní úvazek, jednosměnný provoz

 

Pokud tě nabídka zaujala, pošli nám svůj životopis na dan@kamody.cz. Už teď se těšíme na naší spolupráci!

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.