Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator website

Administrativní asistent/ka e-shopu

Proč se přidat k nám?

Kamody s.r.o. je dynamická společnost, která odměňuje dobře odvedenou práci a inovativní nápady. Naši zákazníci skvělé ceny, kvalitní popisy produktů i zákaznickou podporu! A administrativní asistent je téměř u všeho v centru dění a plnou měrou se podílí na fungování e-shopu.

Co bude náplní tvé práce?

• Zakládání a úprava produktů v systému Pohoda
• Správa produktových popisků, obrázků a parametrů
• Kontrola dat a dohled nad jejich správností
• Příležitostná výpomoc se zakládáním faktur a nahrávání bankovních výpisů
• Zastupování zákaznické podpory v době dovolených nebo vysokého provozu

 

Co od tebe požadujeme?

• Vstřícný přístup k novým technologiím (čeká tě například práce s ChatGPT)
• Zkušenosti s e-commerce (výhodou, ne podmínkou – zaučíme)
• Pečlivost a smysl pro detail – zakládáme si na kvalitě produktových informacích
• Dobrou znalost práce na PC – Excel (práce s tabulkami), schopnost rychle se naučit nový systém
• Zodpovědnost a samostatnost
 

Jaká bude tvá odměna?

• Měsíční mzda 30 000 až 40 000 Kč
• Multisport karta
• Příspěvek na obědy

Druh smlouvy
• Na dobu neurčitou
Druh úvazku
• Plný pracovní úvazek

 

Pokud tě nabídka zaujala, pošli nám svůj životopis na prace@kamody.cz nebo vyplň formulář níže a my se ti ozveme. Už teď se těšíme na naší spolupráci!

Vyplňte kontaktní formulář a my se Vám ozveme!

 

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.