Nejčastější dotazy

1. Mohu si objednat zboží, které není skladem?

Ano.

2. Když je na stránkách uvedeno, že je zboží skladem, je opravdu skladem?

Ano, pokud je na stránkách uvedeno, že je zboží skladem, opravdu skladem je. Skladové zásoby se nám na stránkcáh aktualizují každých 15 minut.

3. Dostupnost na dotaz

Dostupnost vždy ověřujeme u dodavatele. Je potřebné poslat písemně dotaz na e-mail s přesným názvem a kódem produktu.

4. Zboží na zakázku

Jedná se o zboží, které se vyrábí na zakázku, z toho důvodu vyžadujeme nevratnou zálohu 35 % z celkové ceny. V případě, že dodavatel zboží nedodá, nebo dodá poškozené, zálohu samozřejmě vrátíme. Souhlas s podmínkami je vždy potřebné zaslat písemně na e-mail.

5. Termín dodání

Po přijetí objednávky a potvrzení dostupnosti zboží u dodavatele Vám vždy potvrdíme termín naskladnění e-mailem.

6. Mám v objednávce některé produkty, které jsou skladem a některé, které skladem nejsou. Kdy budete zásilku expedovat?

Expedovat budeme až kompletní objednávku, tedy po naskladnění všech produktů.

7. Je možné si zboží rezervovat?

Ne, je potřebné si udělat objednávku a tím se pro Vás zboží zarezervuje.

8.  Mohu nakoupit i bez registrace?

Ano, nákup je možný i bez registrace.

9. Chci nakupovat na firmu, je to možné?

Nákup na firmu možný je, při vyplňování objednávky je nutné v košíku zvolit Podnikatel / Firma.

10. Jak zjistím cenu dopravy?

Cena dopravy se odvíjí od hmotnosti zásilky. U každého zboží, které nabízíme je cena za dopravu uvedena. V případě, že budete objednávat více věcí, stačí tyto produkty nezávazně vložit do košíku a tam se cena dopravy automaticky přepočítá.

11. Jak mohu svou objednávku zaplatit?

Můžete platit kartou online při objednání zboží.

Dále je možné si zvolit platbu převodem. V e-mailu Vám pošleme potvrzení objednávky a údaje potřebné pro platbu příkazem.

Můžete platit na dobírku - to znamená, že zaplatíte dopravci, který Vám zásilku přiveze. Tato služba je zpoplatněná - cenu za dobírku má každý dopravce jinou. Je uvedena u každého dopravce při volbě v košíku.

12. Zvolil jsem si platbu převodem. Kdy mi bude zboží odesláno?

Jestliže je zboží skladem, bude odesláno po připsání částky na náš účet. V případě, že zboží skladem není, odesílá se po připsání částky na účet a po naskladnění zboží.

13. Jak zjistím, že jste moji platbu již přijali?

Po přípsání platby na účet Vám příjde na e-mail potvrzení o přijetí platby.

14. Osobní odběr

Zboží je možné si vyzvednout po dobu 14 dnů, pokud si zboží v této lhůtě nevyzvednete a není zaplacené, objednávku stornujeme.

15. Máte kamennou prodejnu?

Ne, naše kamenná prodejna v Ústí nad Orlicí byla uzavřena.

16. Jak získám informace o mé objednávce?

Vaši objednávku je možné sledovat online - v potvrzení objednávky, které Vám příjde
e-mailem je odkaz na sledování. V případě potřeby nás můžete kontaktovat na e-mail, telefonicky, nebo na chatu.

17. Změna údajů v objednávce

Veškeré změny je potřeba psát písemně na e-mail. Uvedené musí být číslo objednávky a veškeré informace potřebné pro změnu v objednávce.

18. Mohu doplnit, nebo změnit zboží v objednávce?

Objednávky neměníme ani nedoplňujeme. Ve výjimečných případech je to možné po domluvě s obchodníkem.

19. Mohu zboží, které jsem si u Vás zakoupil vyměnit za něco jiného?

Ne. Zboží, které Vám z nějakého důvodu nevyhovuje můžete vrátit. Peníze Vám samozřejmě vrátíme a vy si můžete objednat jiné zboží.

20. Jak mám zboží reklamovat?

Je potřeba vyplnit reklamační formulář .......a nebo písemně kontaktovat na e-mail reklamace@kamody.cz.

21. Mohu objednávku stornovat?

Ano. Je však potřeba zaslat si požadavek písemně na e-mail.

22. Montáž produktu

Tuto službu nezajišťujeme. Jsme pouze internetový prodejce.

 

 

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.