Asistent/ka e-shopu

Proč se přidat k nám?

Kamody s.r.o. je dynamická společnost, která odměňuje dobře odvedenou práci a inovativní nápady. Naši zákazníci oceňují odbornost a ochotu našeho personálu i dobrou nabídku zboží. Jako asistent/ka obchodu budeš mít možnost jim vše výše uvedené nabídnout!

Co bude náplní tvé práce?

• Podpora pro administrativní činnosti obchodního týmu
• Zalistování produktů v systému Pohoda
• Tvorba textů k vybraným produktům
• Cenotvorba e-shopu
• Administrace produktových fotografií

Co od tebe požadujeme?

Výborná znalost českého jazyka (gramatika).
• Dále bys měl/a být inovativní, skvěle zvládat práci na PC, mít orientaci na detail, pečlivost a přesnost při zpracovávání požadavků. Potřebuješ také komunikativnost, umět se prosadit, ale také dávku empatie. Klíčový je pro nás tvůj zájem, nadšení a chuť do práce.

Jaká bude tvá odměna?

• Měsíční mzda od 22 000 Kč / měsíčně
• Příspěvek na stravování

Druh smlouvy
• Na dobu neurčitou
Druh úvazku
• Plný pracovní úvazek, jednosměnný provoz

 

Pokud tě nabídka zaujala, pošli nám svůj životopis na dan@kamody.cz. Už teď se těšíme na naší spolupráci!

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.