Administrativní pracovník/ce e-shopu
Proč se přidat k nám?
Kamody s.r.o. je dynamická společnost, která odměňuje dobře odvedenou práci a inovativní nápady. Naši zákazníci skvělé ceny, kvalitní popisy produktů i zákaznickou podporu! A administrativní pracovník je téměř u všeho v centru dění a plnou měrou se podílí na fungování e-shopu.
Co bude náplní tvé práce?
• Komplexní správa internetových objednávek.
• Písemná komunikace se zákazníky a budování dlouhodobých vztahů.
• Zajištění plynulého a efektivního administrativního chodu e-shopu.
• Pravidelné využívání AI ke své práci
Co od tebe požadujeme?
• Aktivní a proaktivní přístup k technologiím: Těš se na práci s moderními nástroji, jako je například AI Gemini.
• Zkušenost s e-commerce je výhodou, nikoli nutností: Rádi tě do všech našich systémů a procesů důkladně zaučíme.
• Schopnost rychlé adaptace: Předpokládáme dobrou znalost práce na PC a chuť učit se novým věcem.
• Spolehlivost a proaktivita: Hledáme samostatného a zodpovědného člena týmu.
Jaká bude tvá odměna?
• Měsíční mzda 30 000 až 40 000 Kč
• Multisport karta
• Příspěvek na obědy
Druh smlouvy
• Na dobu neurčitou
Druh úvazku
• Plný pracovní úvazek
Pokud tě nabídka zaujala, pošli nám svůj životopis na prace@kamody.cz nebo vyplň formulář níže a my se ti ozveme. Už teď se těšíme na naší spolupráci!